یه
رفیقی داشتم فروردین میشه8ساله ک باهم
رفیق هستیم الان نزدیک پنج ماهه یه پسره اومده وارد زندگیش شده کلا چند ماهه منو گذاشته کنار
رفیقی ک روزی دوبار باهم حرف میزدیم و کلی پیام میدادیم....الان باید چیکار کنم با همچین
رفیقی ؟؟؟صبوری کنم ک رفاقتمو فروخت ب یه پسره ک اصلا معلوم نیست برنامش چیه اونروز
رفیقم برگشته میگه نازی میگم بله میگه نازی بد افسردگی گرفتیا برو پیش روانشناس هیچی نگفتم خواستم بگم افسرده نبودم یه
بیشعوری مثل تو منو تو بدترین لحظه های زندگیم تنها گذاشت افسرده شدم منی ک روزا واسم سخت میگذره تنهام گذاشتی در صورتیکه من همیشه پا ب پات بودم الانم ک اینجا نوشتم یه روز آدرس وبمو ب کسایی میدم ک ازشون نوشتم
بیان ب
بینن چیشد چی ب چی بود نازی از کجا اومد و ب کجاااااااااا رفت. داستان حمید(ادامه داره)...
ما را در سایت داستان حمید(ادامه داره) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 21:36