چندهفته پیش مشخص شد قلب خاهرم باید عمل شه. چهارتا عمل همزمان ک خطر زیاذی داشت. هربار ک خاستم با شوهرم درد و دل کنم گفت تقصیر خاهرته و انقد انرژی منفی میده اینطور شده، شما هم دارید سخت میگیرید و چه آدمایی هستید و ال و بل
یبار باهام همدردی نکرد حتی یبار
خاهرم و مامانم رفتن تهران و خاهر عزیز و مظلومم عمل شد. ی هفته است تو آی سیو هست. بازم تنهایی اشک ریختم
امروز مامانم زنگ زد و تو شهر غریب اشک میریخت، گفت شاید دوباره عملش کنن
از صبح داغونم
الان شوهرم اومد، بهش میگم شاید آبجیمو باز عمل کنن
اصلا محل نداد
میگم شنیدی؟ میگه آره خوب میگی چکار کنم؟! از بس انرژی منفی میده اینطور شده
دلم میخاست بگم الهی این درد گریبان خانواده تورو بگیره ک ببینم میتونید انرژی مثبت بدید ولی دلم نیومد
ما را در سایت داستان حمید(ادامه داره) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65