غریبه

خرید بک لینک
24 هفتگی بهم گفتن دهانه رحمم مختصر باز شده و احتمال داره سیر زایمان زودرسم شروع شده باشه. داغون شدم . شوهرم همش سرکوفت زد ک از بس انرژی منفی هستی تو اینطور شدی. همش تو تنهاییم گریه کردم. خدا خواست و دخترکوچولومو تا الان نگه داشت.


چندهفته پیش مشخص شد قلب خاهرم باید عمل شه. چهارتا عمل همزمان ک خطر زیاذی داشت. هربار ک خاستم با شوهرم درد و دل کنم گفت تقصیر خاهرته و انقد انرژی منفی میده اینطور شده، شما هم دارید سخت میگیرید و چه آدمایی هستید و ال و بل

یبار باهام همدردی نکرد حتی یبار

خاهرم و مامانم رفتن تهران و خاهر عزیز و مظلومم عمل شد. ی هفته است تو آی سیو هست. بازم تنهایی اشک ریختم

امروز مامانم زنگ زد و تو شهر غریب اشک میریخت، گفت شاید دوباره عملش کنن

از صبح داغونم

الان شوهرم اومد، بهش میگم شاید آبجیمو باز عمل کنن

اصلا محل نداد

میگم شنیدی؟ میگه آره خوب میگی چکار کنم؟! از بس انرژی منفی میده اینطور شده


دلم میخاست بگم الهی این درد گریبان خانواده تورو بگیره ک ببینم میتونید انرژی مثبت بدید ولی دلم نیومد

داستان حمید(ادامه داره)...

ما را در سایت داستان حمید(ادامه داره) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 21:36

صفحه بندی